10. 4. 2014

H&M | Greyhound Conscious

Chrty můžu pasovat na vůbec nejhodnější zvířata, která měl kdy možnost fotit. Jak je postavíte, tak drží. A tihle všichni jsou z organizace "Chrti v nouzi". Je super, že něco takového existuje. Organizace dováží chrty z Irska, kde by je jinak utratili, protože svým majitelům peníze už vydělali a na nic dalšího je nepotřebují.

Měl jsem mega radost, když mě H&M oslovilo pro tuhle spolupráci! Nová, úplně boží kolekce Conscious Exclusive (od dneška v prodeji pouze Na Příkopech), šperky od Janji Prokić, herečka Johana Matoušková jako modelka, čtyři chrti a Botanická zahrada hl. m. Prahy v Tróji. Sen! Konec konců, okolo všeho tam lítalo 10 lidí.

Více si přečtěte třeba tady: odkaz

modelka: Johana Matoušková
koncept a produkce: Hana Biriczová
styling: Kateřina Papežová
make-up: Natalia Tomková
asistentka: Kateřina Kuldová

poděkování: Chrti v nouzi, Janja Prokić Jewelry, KittiCat catering

1_JM1 2_JM2 3_JM3 4_JM4 5_JM5 6_JM6 7_JM7 8_JM8 9_JM9

33 komentářů:

  1. Perfecto!!!!!! Nemohli si vybrat lííp <3 <3 <3

    OdpovědětVymazat
  2. Nejkrásnější ze všech těch fotek, které kdy pro HaM vznikly.

    OdpovědětVymazat
  3. krásné fotografie, úpmně mne spolu s h&m kolekcí přenesly do jiné dimenze

    OdpovědětVymazat
  4. toto je nááádhera!!! prostredie, svetlo, oblečko, pozy..všetko dokonalé! šikovný si veľmi

    OdpovědětVymazat
  5. aaa děkuju všem moc!!!!!!!))) z fotek mám sám největší radost, a když do toho čtu vaše komentáře...snad lítám:))))

    OdpovědětVymazat
  6. nádherné ! najviac tá kde je lukostrelkyňa. Možem sa spýtať, kde je to fotené ? ten živý plot je skvelý

    OdpovědětVymazat
  7. ty to umis tak presvedcive podat! pro me to vubec neni jenom fotka, je to kus atmosfery, nejakej pribeh, statement. krasny. vazne moc krasny.

    OdpovědětVymazat
  8. wow, ty fotky jsou neskutečný! vážně se ti moc povedly :))

    OdpovědětVymazat
  9. Mě dostal ten stín hůlky na kamenu. Mimo jiné:).

    OdpovědětVymazat
  10. Líbí se mi, jak jsi vnímavý ke svému okolí, ke všemu, co se děje...a to umíš pak i perfektně zachytit v jednom fotografickém momentu :)
    Zrovna s těmi chrty - měla jsem šanci vidět celou chrtí smečku a byl to tedy zážitek na celý život, jsou to úžasná stvoření, jemná a štíhlá, přitom tak silná, rychlá a vytrvalá.

    OdpovědětVymazat
  11. Jsi vážně profík. Krásná práce!

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. V mém minulém komentáři byla příliš hloupá gramatická chyba. :D. K těm ale není co dodávat, jsem naprosto ohromená a naprosto mi došla slova!

    OdpovědětVymazat
  14. nádhera! ty tomu prostě umíš dát kouzlo! :) nejkrásnější jsou ty v černých šatech!

    OdpovědětVymazat
  15. nádherné, zase niečo nové od teba:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a tá fotka, kde v čiernych šatách leží modelka na zemi je dokonalá..niečim mi pripomína Alicu v krajine zázrakov

      Vymazat
  16. I'm so in love with the fourth picture! Ohmygod

    OdpovědětVymazat